Mapa conceptual como herramienta de evaluación del aprendizaje significativo del estudiante de pregrado en ciencias de la salud

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Terán Guamán, Daniela
Format: Thesis Book
Published: Cochabamba : s.n 2009
Edition:1a ed.--
Subjects:
Online Access:http://167.157.38.5/TextosCompletos/medte/T011301155.PDF
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!

MARC

LEADER 00000cam a2200000 a 4500
001 T01-13-01155
003 FAC.MEDICINA-UMSS
005 000000.0
008 s r 001 spa d
043 |a s-bo 
082 0 |a 610 
083 0 |a MED >> 2009 >> T315m 
852 1 |h 610  |b MED >> 2009 >> T315m 
250 |a 1a ed.-- 
260 |a Cochabamba :  |b s.n  |c 2009 
300 |a 57 p. :   |b ilustabgraf ;   |c . 
502 |a Tesis  |b ^aMaestría  |c Universidad Mayor de San Simón. Facultad de Medicina. Carrera de Medicina  |d 2009 
650 1 2 |a  Aprendizaje 
650 1 2 |a Ciencias de la Salud 
650 1 2 |a Educación de Pregrado en Medicina 
100 1 |a Terán Guamán, Daniela 
245 0 0 |a Mapa conceptual como herramienta de evaluación del aprendizaje significativo del estudiante de pregrado en ciencias de la salud  |c Terán Guamán, Daniela 
242 1 0 |a Concept map as a tool for evaluating the meaningful learning of the undergraduate student in health sciences  |y en 
041 |a ^ies 
720 1 |a Santa Cruz Gallardo, Walter  |u Universidad Mayor de San Simón Facultad de Medicina. Carrera de Medicina 
876 0 0 |a T01-13-01155 
500 |a BO41TMED 
856 4 |u http://167.157.38.5/TextosCompletos/medte/T011301155.PDF  |q pdf