Satisfaccion del cliente externo en el Centro de Salud distrito III Quillacollo en el ultimo trimestre del 2007

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Montes Vargas, Max
Format: Thesis Book
Published: Cochabamba : s.n 2008
Edition:1a ed.--
Subjects:
Online Access:http://167.157.38.5/TextosCompletos/medte/T011300920.PDF
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!

MARC

LEADER 00000cam a2200000 a 4500
001 T01-13-00920
003 FAC.MEDICINA-UMSS
005 000000.0
008 s r 001 spa d
043 |a s-bo 
082 0 |a 610 
083 0 |a MED >> 2008 >> M779s 
852 1 |h 610  |b MED >> 2008 >> M779s 
250 |a 1a ed.-- 
260 |a Cochabamba :  |b s.n  |c 2008 
300 |a 77 p. :   |b ilustabgraf ;   |c . 
502 |a Tesis  |b ^aLicenciatura  |c Universidad Mayor de San Simón. Facultad de Medicina. Carrera de Medicina.  |d 2008 
650 1 2 |a Administración de Personal 
650 1 2 |a Cooperación del Paciente 
650 1 2 |a Defensa del Paciente 
100 1 |a Montes Vargas, Max 
245 0 0 |a Satisfaccion del cliente externo en el Centro de Salud distrito III Quillacollo en el ultimo trimestre del 2007  |c Montes Vargas, Max 
242 1 0 |a External client satisfaction at the Quillacollo District III Health Center in the last quarter of 2007  |y en 
041 |a ^ies 
720 1 |a Ventura Flores, Adolfo  |u Universidad Mayor de San Simón, Facultad de Medicina. Carrera de Medicina. 
876 0 0 |a T01-13-00920 
500 |a BO41TMED 
856 4 |u http://167.157.38.5/TextosCompletos/medte/T011300920.PDF   |q pdf